H-Elektrománia

Belépés

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási időben elérhető:

H - P : 08:30 - 17:00                 
    Sz : 08:30 - 12:30

 
Műszaki
Ügyfélszolgálat:

06-62 510-085

Bútor
Ügyfélszolgálat:

06-62 510-565

Címlap

Információk

A weboldalunkon feltüntetett árak kizárólag a weboldalunkon keresztül leadott megrendelésekre vonatkoznak!

Az üzletünkben megtalálható termékek közül nincs minden termékcsoport és termék típus feltöltve. A készleten lévő termékeinkről további információkért személyesen vagy elérhetőségeinken érdeklődhet!

A megrendelt termékeket házhoz szállítás előtt minden esetben átnézzük, hogy az esetlegesen csomagolás alatt sérült termékeket kiszűrjük. Ennek következtében nem minden esetben tudunk gyártói csomagolást biztosítani. Amennyiben a gyártói csomagolás már nem megfelelő, a termékeket gondosan újracsomagoljuk,  majd így adjuk át azt futár partnereink részére.

Házhozszállítás, futárszolgálat, fizetés:

Profi futárszolgálat segítségével az ország bármely pontjára lehetséges a vásárolt termék eljuttatása:
 
Üzletünk a rendelését raktáron lévő termék esetén a megrendelést követő 3 munkanapon belül teljesíti.

Amennyiben a kiválasztott termék nem található raktárunkban, úgy a rendelésben megadott elérhetőségen felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessük a szállítás dátumát.

A megrendeléseket futárszolgálat szállítja ki.

Az árut a megrendeléskor megadott szállítási címre küldjük.

A szállítás költsége termékcsoportonként eltérő lehet.

Utánvételes szállítási költségek:

Ingyenes szállítás: 0.-Ft (egyes termékeknél)

Kis csomag országon belül: 2000.-Ft

Közepes csomag országon belül: 4000.-Ft

Nagy csomag országon belül: 6000.-Ft
 

A termék kosárba helyezése után, a fizetési résznél tájékozódhat a termék pontos szállítási költsége felől! 
 

Elfogadott fizetési módok:

Előre utalás bankszámlára: Hermann János E.V. OTP 11735074-20503275-00000000

Utánvételes fizetés: az áru átvételekor a futárnak

Személyesen: üzletünkben

 

Csomag nyomonkövetése:

Rendelés után a vásárolt terméket cégünk átadja a futárszolgálatnak.
Amennyiben csomagját nyomon szeretné követni, kérjük érdeklődjön,hogy melyik futár partnerünk kézbesíti a csomagot!
Az általunk megadott csomagszám alapján követni tudja a kézbesítés státuszát.

 

Személyes átvétel:

A webáruházban vásárolt termék személyes átvételére lehetőség van üzleteinkben:

6900 Makó,Szegedi u 26/B H-Elektrománia Műszaki Áruház

6900 Makó, Szegedi u 26/C Balla Bútor Franchise Üzlet

 

GY.I.K (Gyakran Ismételt Kérdések):

Hogyan tud rendelni?

Megrendelés leadása előtt regisztrálnia kell magát. Ezt követően leadhatja rendelését az áruházi felületen úgy, hogy a kiválasztott terméket kosárba teszi, kiválasztja az átvétel módját és követi a további felkínált lépéseket.
Rendelhet e-mailben is a pontos adatok megadásával vagy egyszerűen telefonon.

Vásárolhat-e személyesen?

Igen, a kiállított termékeket, illetve a raktáron lévő egyéb termékeket.

Hol találja meg a bemutatótermeinket?

Üzleteink a 6900 Makó,  Szegedi u. 26/B és 6900 Makó, Szegedi u. 26/C számú telephelyeken találhatók meg.

Ki lehet-e próbálni, illetve meg lehet- e nézni a termékeket?

Üzletünkben számos termék van kiállítva, melyeket meg lehet tekinteni. Kisebb termékek kipróbálására is van lehetőség.

Milyen garanciát adunk a termékekhez?

A termékekhez a forgalmazók által kiadott országos garanciát adjuk.
A garancia mértéke márkánként változik. Erről bővebb információt kollégáinktól tudhat meg.

Az üzletben található termékek ára különbözhet-e a webáruházban található termékekétől?

Igen, a webáruházban feltüntetett árak és a bemutatótermeinkben feltüntetett árak eltérőek lehetnek. 

Jótállás, garanciális ügyek:

Jótállási jegy információ:

Minden egyes megvásárolt termék, saját hivatalos márkaszervízének jótállási jegyével rendelkezik. Ön a jótállási igényét a vásárlás után kapott saját jótállási jegyével és számlájával vagy blokkjával érvényesítheti a garanciális időn belül. Ezért fontos, hogy ezeket a dokumentumokat minden esetben őrizze meg, amennyiben garanciális probléma merülne fel.Az elvesztett jótállási dokumentumokat nem áll módunkban pótolni.Bármilyen nemű javítás, törlés, átírás történik a jótállási szelvényen az a szelvény érvénytelenségét vonhatja maga után, ami ezáltal a garancia elvesztését eredményezheti.

  • A jótállás mindig a termék megvásárlásának napjától kezdődik
  • A jótállás mindig meghosszabodik a termék szervízben töltött idejével kivéve,  ha a termék rendeltetés ellenesen volt használva (nem szakszerű kezelés, rongálás, külső hiba...stb)
  • Fontos, hogy a vásárló a hiba felmerülésétől számítva  a  lehető leghamarabb tájékoztassa a garanciális szervet vagy üzletünket. Amennyiben ezt  elmulasztja  az estelgesen felmerülő további djíak  a vásárlót terhelik. 
  • A javításra behozott, illetve beküldött termékeknél mindig minden alkatrészt elkérünk és a javítás vagy csere után így is adjuk  azt vissza.
  • Azoknál a  javításra beadott termékeknél amelyeknél a belső memóriát vagy  adathordozót érintő  probléma áll fenn felelősséget nem tudunk vállalni.

A garanciális problémákról:

Az eladó az általa eladott árukra általában    1 év szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás és ennek időtartama az adott termék jótállási jegyén van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ben és a 151/2003. (IX.22.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Az egyes termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek tekintetében speciális rendelkezések találhatóak az egyes termékcsoportokra vonatkozó rendelkezések között, illetve az egyes termékek mellett.

Garanciális problémák orvoslása üzletünk segítségével,illetve a megfelelő márkaszervíz közreműködésével történik.

Egyre több műszaki cikk esetében (televízió, mosógép, hűtő..stb) a garancia levélen feltüntetett Önhöz legközelebb eső márkaszervíz munkatársa kivonul a meghibásodott készülékhez a  garanciális időn belül és ha lehetséges, a helyszínen orvosolja a problémát.

Természetesen üzletünk is segít a garanciális és egyéb problémák megoldásában, így kérjük Önöket keressenek minket  bizalommal.

Amennyiben üzletünket választja a  termék oda- és visszaszállításáról a vevőnek kell gondoskodnia.

Amennyiben a garanciális termék:

  • javítható, akkor a megfelelő márkaszervíz végzi el a munkát.
  • 3 napon belül elromlik a vásárló kérheti a termék cseréjét. 
  • csereigazolás kiállításával új termék vásárolható.
  • amennyiben cserére nincs lehetőség, úgy elállhat a vásárlástól és kérvényezheti a vétálár visszafizetését.

Egyes termékek szervízbe való eljuttatását vállalkozásunk végzi, ezekről kérjük érdeklődjenek különböző elérhetőségeinken.

 

Áruvásárlási gyorskölcsön:

 

Áruvásárlási gyorskölcsön igénylbevételével jelenleg csak üzleteinkben van mód vásárolni!

A hitelügyintézés személyesen és gyorsan történik!

Miért érdemes az Áruvásárlási- és szolgáltatási gyorskölcsönt választania?

  • Mert... azonnal hozzájuthat: ha kitöltötte a kölcsönkérelmi nyomtatványt, perceken belül megmondjuk Önnek, milyen feltételekkel veheti igénybe a kölcsönt. Ha a szükséges papírok is rendelkezésre állnak, a kölcsönszerződés megkötése és a szükséges saját erő befizetése után a kiválasztott árucikket már haza is viheti!
  • Mert... akár saját erő nélkül is hozzájuthat: ha Ön rendelkezik bármely Banknál olyan bankszámlával, amelyre jövedelme legalább 3 hónapja rendszeresen érkezik, akár saját erő befizetése nélkül is vásárolhat.

A hiteligénylés általános feltételeiről  kérjük partnereinknél érdeklődjön!

További információ:

  

 

Ajándékutalvány:

Ha szeretne valakinek ajándékot vásárolni, de nem tudja, hogy mi legyen az!?
Segít Önnek a H-Elektrománia! Vásároljon Ön is szeretteinek, barátainak, ismerőseinek
H-Elektrománia Ajándékutalványt és az öröm biztos nem marad el!
Bármilyen összegű ajándékutalvány  kiállítása lehetséges,  érdeklődjön kollégáinknál elérhetőségeinken.

 

 

Vásárlói vélemények:

"Ha elégedetlen velünk mondja el nekünk, ha elégedett velünk mondja el mindenkinek!"

Számunkra mindig segítség, ha vásárlóink elmondják véleményüket velünk kapcsolatban, így hozzájárulnak vállalkozásunk fejlődéséhez. Legnagyobb öröm számunkra, ha vásárlóinktól pozitív visszajelzéseket kapunk,mert akkor tudjuk egyértelműen, hogy megéri ezért dolgozni nap mint nap. 

Ezért arra ösztönözzük kedves vásárlóinkat, hogy mondják el véleményüket termékeinkkel kapcsolatban! Véleményüket és hozzászólásaikat regisztráció után leírhatják a termékek adatlapjainál így segíthetnek a leendő vásárlóknak és a hasonló termék tulajdonosok is megoszthatják tapasztalataikat egymással. Nem utolsó sorban számunkra is remek segítség, mivel megtehetjük a szükséges intézkedéseket, hogy vevőink minél elégedetebbek legyenek termékeinkkel és szolgáltatásainkkal.

 

 

 

Figyelem!

Üzletünkben készleten lévő termékek közül nincs minden termékcsoport és termék típus feltöltve, készleten lévő termékeink felől személyesen vagy elérhetőségeinken érdeklődhet!

Kosár

A kosár üres.

0 tétel 0 Ft

Keresés


Áruházunkban jelenleg 1070 darab termék közül válogathat!

Termék ajánló

Balin reg1d1w f

Ára: 52 800 Ft